Los Angeles, CA (PRWEB) 08 oktober 2009
Vorige week, meer dan 100 marketeers bijeen om twee dagen te leren van Search Marketing industrie leiders die gezamenlijk technieken voor winstgevende Pay Per Click (PPC) reclame en Search Engine Optimization (SEO) oplossingen bewezen internet marketing resultaten te verhogen. PPC Summit in Los Angeles bij elkaar gebracht wereldberoemde experts die presenteerde een geweldige schat aan strategische kennis, how-to opleiding, real-world case studies en lessen uit hun eigen ervaring met het beheer multi-miljoen dollar PPC campagnes met Google AdWords en andere zoekmachines. Deelnemers onder B2B en B2C marketeers, Search Engine Adverteerders, Pay Per Click Adverteerders, Affiliate Marketeers, Business Owners en E-commerce Retailers die kwam om ‘insider’ tactieken en methoden leren draaien middelmatige online marketing resultaten in echte winsten.
Top Takeaways van PPC Summit in Los Angeles Case Study Presentaties, paneldiscussies en How-To Sessions:
Verhoging campagne omrekeningskoersen op Google, Bing en Yahoo
Het optimaliseren van landingspagina’s en websites die meer klanten om te zetten
Het bereiken van een hoge kwaliteit leads met een krachtige zoekwoordtargeting
Het maximaliseren van ROI met geïntegreerde betaalde en organische search
Het maken van de meeste advertentie copy writing om meer kopers te vangen
De integratie van Social Media met Pay Per Click marketing
Gebruik te maken van Content Network Advertising te verhogen leidt
Sessions had betrekking op alle aspecten van de Search Engine Marketing, waaronder: Search Engine Optimization, Bid Management, Zoekwoordtargeting, B2B en B2C reclame, Landing Page en Website optimalisatie, Google AdWords, Bing, Yahoo Search Marketing, Content Network Advertising en Social Media Marketing. Voor meer informatie over PPC Summit sessies, gaat u naar Pay Per Click Summit agenda en de line-up voor de aankomende Chicago evenement set weergave voor 4-5 november 2009.
PPC-top trekt herhalen aanwezigen die willen op de hoogte in internet marketing verblijf en een concurrerende online te behalen. Deelnemers komen ieder jaar terug om effectieve Search Marketing tools en technieken te leren – een cruciaal onderdeel van alle marketing plannen. “Het verschil tussen PPC-top en de andere Search Marketing industrie conferenties is, dat deze gebeurtenis is hands-on, het is allemaal om de theoretische methodologie en praktische strategieën die marketeers kunnen toepassen om de winst te verhogen”, zei een PPC Summit in Los Angeles deelnemer. “Dit is mijn derde keer dat het bijwonen van PPC-top en ik heb verdrievoudigd mijn inkomsten na het toepassen van de geleerde lessen!”
Een populaire aanvulling op het evenement is de Meet the Experts netwerken receptie, waardoor de deelnemers een kans om te ontspannen en te absorberen van de inlichtingen die hij vernam na een volledige dag van de opleiding. Deelnemers hebben de mogelijkheid om met hun collega’s en de presentatoren vermengen zich tijdens een avond van plezier en ontspanning.
PPC-top dankzij de industrie leiders die gesponsord en samen met het evenement: ADOTAS, American Advertising Federation of Northern Illinois, Anvil Media, Apogee Search, Business.com, Chicago Vereniging van Direct Marketing, Conversie Voodoo, Direct Marketing Association, dmPulse , Motor Ready, eComxpo, International Internet Marketing Association, Lyris, Microsoft, Online Strategies Magazine, San Diego Ad Club, SEMpdx, Sempo, Search Marketing Standard, Web Host Industry Review, Web Marketing Association en Website Magazine.
De volgende PPC Summit is gepland voor Chicago op 4 tot 05 november, registratie is open en alle belanghebbende deelnemers moeten zich online aanmelden vóór 15 oktober tot 35% besparen met code vox. Voor meer informatie, ga naar Pay Per Click-top.
###
clear=”all”
Meer Search Engine Marketing Training Press Releases