artikel door Tola Ajayi
SEO mythes groter per jaar. Sommige zijn gedeeltelijk gebaseerd op de realiteit, en anderen hebben verspreid, want het is vaak moeilijk te bewijzen wat het bijzonder SEO actie een gevolg zoekmachine reactie.
bijvoorbeeld veroorzaakt, zou je een verandering aan te brengen om iets op een pagina van uw site, en een paar dagen later merken dat je ranking in Google voor een bepaald zoekwoord zin is veranderd. Je zou natuurlijk veronderstellen dat uw pagina te veranderen is wat de oorzaak van de rangorde te wijzigen. Maar dat is niet noodzakelijk zo. Er zijn tal van redenen waarom uw ranking kunnen zijn veranderd, en in veel gevallen zijn ze eigenlijk niets te maken met iets dat je deed. Mixing up oorzaak en gevolg is een van de meest voorkomende dingen nieuw SEO’s te doen. Als het alleen maar invloed zijn op hun eigen werk, zou het niet zo erg, maar helaas, de clueless vaak spreiden hun verkeerde informatie naar andere argeloze nieuwelingen op forums en blogs, die op hun beurt zorgt voor nieuwe mythen. Het is altijd interessant om te zien hoe de mensen zijn zo bereid zijn om alles wat ze hebben gelezen of gehoord, zonder ooit het controleren van het voor zichzelf geloven. Mythe 1: Je moet je URL’s in te dienen bij zoekmachines. Dit kan een keer hebben geholpen op een tijd, maar het is al minstens 5 of 6 jaar want dat is nodig geweestMythe 2:. U hebt een Google Sitemap. Als uw site is correct gebouwd, dat wil zeggen, it’scrawler-vriendelijk, je zeker niet nodig een Google Sitemap. Het kan geen kwaad youto hebt, en u wellicht geïnteresseerd zijn in andere webmasters van Google CentralTools, maar het hebben van een Google Sitemap is niet van plan om je gerangschikt beter
Mythe 3:. U moet bijwerken site regelmatig. Frequente updates om uw pagina’s kan de zoekmachine crawlsnelheid, maar het zal niet verhogen van uw rankings. Als uw site niet hoeft te veranderen, niet veranderen alleen omdat u denkt dat de zoekmachines zal het beter willen. Ze zullen niet. In feite, hebben sommige van de hoogste plaatsen inGoogle niet werd aangeraakt in jaren.
Mythe 4: PPC advertenties worden help / kwetsen rankings. Deze is grappig aan mij gegeven omdat ongeveer de helft van de peoplewho denkt dat het runnen van Google AdWords is van invloed op hun organische rankings geloven dat zij hen zal brengen, de andere helft geloven dat ze hen zal brengen. Dat alleen al zou u moeten vertellen dat geen van beide waar isMythe 5: uwSite worden verboden als je negeert de richtlijnen van Google. Er is niets in de webmasters van Google richtlijnen die niet is gezond verstand. U kunt ze lezen als je wilt, maar het is niet verplicht om te worden een SEO. Gewoon niet strikt niets voor zoekmachines die je toch niet doen, en je komt wel goed. Dat gezegd hebbende, de Google-richtlijnen zijn veel beter dan vroeger, en kan zelfs u te voorzien van een paar goede lekkernijen van het advies
Mythe 6:. Uw site wordt verbannen als u koopt links. Deze beschikt over een aantal wortels in de werkelijkheid, zoals Google graag mensen bang te maken over dit. Zij terecht willen niet betaalde links tellen als stemmen voor een pagina als ze kunnen achterhalen dat zij worden betaald, maar ze kunnen vaak niet. Zelfs als ze figure it out, ze gewoon niet tellen. Het zou dwaas zijn van hen om hele sites te verbieden, omdat ze reclame te kopen op andere sites
Mythe 7:. H1 (of een header tags) moet worden gebruikt voor een hoge ranking. Er is heel weinig (indien aanwezig) aanwijzingen dat zoekwoorden suggereren in H labels daadwerkelijk invloed op rankings, maar deze mythe blijft woekeren. Mijn eigen proeven lijken niet te laten zien een verschil te maken, hoewel het moeilijk is om zeker te weten. Gebruik H labels of het werkt met uw ontwerp of content management systeem, en niet als het dat niet doet. Het is twijfelachtig vind je het een verschil maakt een of andere manier
Mythe 8:. Words in uw meta keyword tag moeten worden gebruikt op de pagina. Ik heb gebruikt om dit domme mythe verspreid zelf vele jaren geleden. De waarheid is dat de keyword-tag Meta eigenlijk is ontworpen om gebruikt te worden voor de zoekwoorden die niet al op de pagina, niet het tegenovergestelde! Omdat deze tag wordt genegeerd door Google en alleen gebruikt voor ongebruikelijke woorden in Yahoo, maakt het weinig verschil op dit punt toch
Mythe 9:. SEO exemplaar moet 250 woorden lang. Deze is interessant voor mij, want ik ben eigenlijk degene die bestaat uit het 250 nummer terug in de late jaren ’90. Echter, ik heb nooit gezegd dat 250 was het exacte aantal van de woorden die je moet gebruiken, noch heb ik zeggen dat het een optimaal aantal. Het is gewoon een goede hoeveelheid te kunnen om een ??mooie pagina van marketing kopie kan worden geoptimaliseerd voor 3-5 trefwoord zinnen te schrijven. Kortere kopie behoort net zo goed, net als langer te kopiëren. Gebruik zo veel of zo weinig woorden als je moet gebruiken om te zeggen wat je nodig hebt om
Mythe 10 zeggen:. U moet optimaliseren voor de lange staart. Nee, dat hoeft niet. Door hun aard, lange staart trefwoord zinnen zijn niet concurrerend, wat betekent dat er niet veel pagina’s zijn die woorden gebruikt, en niet dat veel mensen op zoek zijn naar voor hen in de motoren. Vanwege dit, is het klassement voor de long-tail keywords easysimply zijn ze ergens in een blog post of een artikel, en u zult rang voor hen. Maar dat is niet optimalisatie
meer sappigheid als dit leren:. http:// www.dougburson.com/
Tola ajayi is een schrijver van beroep en hij geniet van het schrijven over een breed scala van onderwerpen